Symfonia Księgowość Pakiet Start
Dedykowany do obsługi przedsiębiorstw osób fizycznych, których właściciele rozliczania się w formie podatku dochodowego od osób fizycznych. Program umożliwia prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), rozliczeń ryczałtowych, karty podatkowej.
Uproszczona Księgowość (KIPiR, Ryczałt, Karta Podatkowa) z obsługą:
Pojazdy -rozliczanie kosztów użytkowania prywatnych pojazdów wykorzystywanych w firmie
Rejestr środków trwałych - rejestr działań związanych z rejestracją i obsługą procesu użytkowania środków trwałych firmy.
Obsługa Walut
Rejestr wyposażenia - przeprowadzanie działań związanych z rejestracją wyposażenia firmy
Wysyłka e-deklaracji elektronicznych na bramkę Ministerstwa (e-Deklaracje)
Sage Connect - Automatyzacja wymiany danych między aplikacjami Sage pracującymi w odrębnych sieciach
Wysyłanie dokumentów z programu Sprzedaży
Odbieranie dokumentów w programie Księgowym
Przelewy elektroniczne - umożliwia współpracę z bankami w zakresie zlecania elektronicznych poleceń przelewów krajowych, przelewów walutowych, przelewów do organów podatkowych oraz do ZUS-u, a także odbierania wyciągów bankowych i poszczególnych operacji bankowych
UWAGA: nie zawiera PŁAC!