Symfonia ERP Finanse i Księgowość to moduł obsługujący pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

Wybierając Symfonia ERP Finanse i Księgowość: 
  1. Minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
  2. Dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
  3. Elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
  4. Zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
  5. Wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.

Czytaj więcej...

Obejmuje całokształt zagadnień związanych z obsługą kadrowo-płacową pracownika. System pozwala na pełną ewidencję wynagrodzeń (umowy o pracę, cywilnoprawne) generowanie list płac, współpracuje z systemami bankowości elektronicznej oraz umożliwia księgowanie dokumentów w dowolnej strukturze układu kosztów. Dzięki Symfonia ERP Kadry i Płace zautomatyzujesz rozliczenia podatkowe oraz wystawianie przelewów z tytułu wynagrodzeń.

Wybierając Symfonia ERP Kadry i Płace, zyskasz: 
  1. Szybsze wprowadzanie korekt poprzez zaawansowany mechanizm automatycznie korygujący listy płac do poprzednich, zamkniętych okresów dla wybranej grupy pracowników;
  2. jednoczesne naliczanie okresów z wielu stanowisk - dzięki temu wiele osób może swobodnie pracować w tym samym czasie,
  3. Naliczanie, zamykanie i otwieranie okresu wybranej grupy pracowników – szybko i bez ryzyka popełnienia Błędu zmodyfikujesz, pojedynczo lub grupowo, dowolne wartości w całym systemie,
  4. e-Teczkę pracownika - wszystkie dokumenty pracownika w elektronicznym archiwum połączonym z kartoteką pracownika - FUNKCJONALNOŚC DOSTĘPNA W PREMIUM PACK
  5. paski wynagrodzeń oraz deklaracje PIT wysyłane w formie elektornicznej - FUNKCJONALNOŚĆ DOSTEPNA W PREMIUM PACK
  6. dodatkowe funkcjopnalności dotyczące badań lekarskich oraz szkoleń BHP

Okiem ekspertów: https://youtu.be/lVmg8Ax3o-s

 

Czytaj więcej...

Zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę obrotu towarowego. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i łatwo je adaptować do potrzeb Twojej działalności. Dzięki Symfonia ERP Handel realizacja przyjętej strategii w obszarze sprzedaży stanie się łatwa i intuicyjna.  

Wybierając Symfonia ERP Handel, zyskujesz: 
  1. Maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru,
  2. Narzędzie do śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego poprzez tworzenie Dodatkowych powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami płatności i zleceniami,
  3. Możliwość generowania indywidualnych zestawień i raportów z dodatkowymi kryteriami wyszukiwania, dzięki definiowaniu rozbudowanej liczby wymiarów analitycznych dla towarów, kontrahentów i pracowników

Czytaj więcej...

Symfonia ERP Środki Trwałe zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

Decyzja o zakupie Symfonia ERP Środki Trwałe to dla Twojej firmy: 
  1. Zwiększenie efektywności zarządzania majątkiem trwałym;
  2. Zmniejszenie ryzyka popełniania błędów, naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi Przepisami prawa bilansowego i podatkowego;
  3. Zmniejszenie pracochłonności obsługi procesu inwentaryzacji;
  4. Automatyzacja obsługi obcych środków trwałych.

Czytaj więcej...

Pozwoli Twojej firmie zoptymalizować koszty i poprawi efektywność procesów wytwórczych. Podniesiesz wydajność oraz efektywność kosztową procesów produkcyjnych, a dzięki temu będziesz mieć bezpośredni wpływ na rentowność firmy.  Sprawne zarządzanie poszczególnymi etapami procesu wytwórczego, takimi jak: definiowanie technologii, planowanie procesu, harmonogramowanie, rozliczanie oraz raportowanie przyczyni się do podniesienia konkurencyjności Twojego przedsiębiorstwa.

Wybierając Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją będziesz mógł: 
  1. Szybko pozyskać precyzyjne informacje niezbędne do podejmowania kluczowych decyzji,
  2. Zoptymalizować wykorzystanie zasobów
  3. Uporządkować plan pracy i poprawić jej ergonomię
  4. Kontrolować magazyn, surowce i plany produkcyjne
  5. Tworzyć raporty w dowolnym formacie

Czytaj więcej...

Ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych, opartych na wiarygodnych danych. To bywa kluczowe w zachowaniu ciągłości rozwoju przedsiębiorstwa. Teraz możesz mieć dostęp do wszystkich ważnych informacji w kilka chwil.  

Wybierając Symfonia ERP Business Intelligence zyskasz: 
  1. Wsparcie procesu zarządzania dla osób odpowiedzialnych za poszczególne obszary funkcjonowania firmy;
  2. zestaw gotowych, predefiniowanych analiz oraz możliwość skonfigurowania raportów według własnych preferencji;
  3. Możliwość efektywnego wykorzystania pojawiających się szans rynkowych oraz sprawnego reagowania na Trudne sytuacje;
  4. Niski koszt i krótki termin rozpoczęcia pracy z profesjonalnym narzędziem analitycznym.

Czytaj więcej...

SymfoniaAnalityk Sprzedaży to aplikacja stanowiąca narzędzie codziennej pracy przede wszystkim dla menedżerów sprzedaży w firmie. Dzięki predefiniowanym już zestawom raportów pozwala na kontrolę procesu sprzedażowy, bieżącą weryfikację realizacji planów sprzedażowych - na poziomie działu oraz handlowca i wiele więcej, aplikacja zawiera m.in. 

Kokpit Kontrahenta (raporty w kontekście wskazanego kontrahenta) m.in:

  1. Analiza wartości sprzedaży – porównanie okresów
  2. Analiza wartości zamówień obcych
  3. Rentowność sprzedaży
  4. Wartość sprzedaży według towaru

 

Czytaj więcej...

Symfonia Contact Manager to intuicyjna aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP, która umożliwia

  1. Rejestracja danych „kontaktu”.
  2. Powiązanie kontaktu do konkretnego kontrahenta (kontrahentów)
  3. Opisywanie ról kontaktów u kontrahenta np. opiekun handlowy
  4. Rejestracja zdarzeń: telefon, mail, oferta
  5. Integracja z klientem poczty, możliwość wysłania maila z poziomu Contact Managera
  6. Planowanie czynności powiązanych z kontrahentem
  7. Zarządzanie kalendarzem, harmonogram dnia, tygodnia, miesiąca
  8. Zarządzanie statusami zdarzeń w kalendarzu
  9. Tworzenie oferty i ich modyfikowanie
  10. Wydruk oferty w oparciu o dostępne szablony dla kontrahenta lub kontaktu
  11. Przypisanie statusu ofercie
  12. Możliwość zamiany oferty na zamówienie obce
  13. Możliwość wysłania oferty z modułu ofert

Czytaj więcej...

Symfonia Obieg Dokumentów to zaawansowana aplikacja wspierająca proces zarządzania dokumentami oraz informacją z nimi związaną w oparciu o procedury i standardy obowiązujące w przedsiębiorstwie.

Jest odpowiedzią na: 

  1. Bałagan w dokumentach papierowych i ich elektronicznych odpowiednikach
  2. Mozolne wyszukiwanie dokumentów
  3. Uciążliwe tworzenie kolejnych kopii dokumentów przez pracowników na własne potrzeby
  4. Nieefektywność procedur, nieskuteczną wymianę informacji, brak zaufania
  5. Konsekwencje finansowe i organizacyjne gubienia dokumentów i ich odzyskiwania
  6. Kontrole biznesowe

Symfonia SOD (Obieg Dokumentów) śledzi dokument od chwili zeskanowania; archiwizuje go w centralnej bazie danych i zabezpiecza oryginał przez zniszczeniem lub zgubieniem.

 

Czytaj więcej...

Pakiet funkcjonalności, który zapewni Tobie i Twojej firmie bezpieczeństwo w obszarze działań i operacji elektronicznych. Jego elementy umożliwią sprawną i zgodną z prawem obsługę Symfonia ERP e-dokumentów (w tym także e-faktur), Symfonia ERP e-deklaracji oraz  e-przelewów.

Decydując się na Symfonia ERP e-Box:
  1. Zyskasz bezpieczeństwo prawne w obszarze działań elektronicznych;
  2. Ograniczysz koszty związane z archiwizacją dokumentów;
  3. Zoptymalizujesz proces fakturowania elektronicznego;
  4. Zyskasz możliwość wysyłania e-deklaracji do platformy Ministerstwa Finansów;
  5. Skrócisz czas niezbędny do wykonania operacji elektronicznych na koncie bankowym

Czytaj więcej...

Nasze marki:

ras logo

symfonia logo