Najważniejsze zalety z posaidania Pakietu Standard + dla Biura Rachunkowego:
1. wsparcie w prowadzeniu ewidencji przychodów zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów, pełnych ksiąg rachunkowych oraz podatku od towaru i usług;
2. wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych;
3. zdolnośc do tworzenia bilansów
4. ewidencja i amortyzacja środków trwałych;
5. automatycznie podpowiada wzorce księgowe;
6. wystawianie faktur;
7. wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowo-płacowymi pracowników i osób wykonującyh pracę na podstawie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę;
8. automatycznie oblicza płace i umożliwia rozliczenie wynagrodzeń pracowniczych;
9. wspólpracuje z opcjami dodatkowymi takimi jak: Sage Symfonia e-Box, Sage Symfonia Analizy Finansowe, Sage Symfonia Środki Trwałe oraz Sage Symfonia Handel Sprzedaz i Magazyn.