Symfonia e-Pracownik
Symfonia e-Pracownik to rozszerzenie do programu Symfonia Kadry i Płace wspierające zarządzanie pracownikami i wymianę informacji pomiędzy nimi.
Korzyści, które Twoja organizacja zyskuje dzięki rozbudowie Symfonia Kadry i Płace o rozszerzenie Sage e-Pracownik:
- dostęp pracowników do danych online, w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia, dzięki czemu kierują mniej pytań do działu kadrowego, np. o saldo swojego urlopu
- dostęp online przez kierowników do niezbędnych informacji o pracownikach, planowania ich pracy, akceptowania oraz składania wniosków elektronicznie
- wybrane dane pracownicy mogą zmieniać samodzielnie oraz składać elektroniczne wnioski i oświadczenia skutkujące zmianą danych w programie Symfonia Kadry i Płace – mniej czasu spędzasz na wprowadzaniu danych i redukujesz ryzyko pomyłki
- wybrane procesy firmowe są ewidencjonowane elektronicznie – nic się nie może zgubić i zawsze masz możliwość sprawdzenia statusu danej sprawy
- nieobecności oraz czas pracy obsługiwane w Symfonia e-Pracowniku, w tym harmonogram czasu pracy oraz urlopy, są automatycznie przenoszone do kalendarzy pracowników w programie Symfonia Kadry i Płace
- szybko, bezpiecznie i na czas możesz opublikować w Symfonia e-Pracowniku dokumenty ważne dla pracowników, np. paski wynagrodzeń i deklaracje PIT-11 oraz w dowolnym momencie sprawdzić, kto i kiedy się zapoznał ze swoimi dokumentami!
- procesy firmowe wymagające zgody przełożonych mogą być obsługiwane w całości w Sage e-Pracowniku, z zachowaniem zasad akceptacji i struktury organizacyjnej Twojej firmy – szybciej i sprawniej!
Główne cechy aplikacji Symfonia e-Pracownik:
1. Dostęp z przeglądarki www (PC, SMARTFON, PANELE DOTYKOWE)
a. Autoryzacja przez chip RCP (przy instalacji na panelach dotykowych dostępowych w siedzibie klienta) lub za pomocą identyfikatora nadanego w systemie Symfonia, oraz hasła generowanego na podstawie nr PESEL (do zmiany po pierwszym zalogowaniu)
b. Automatyczne wylogowanie po odsunięciu chipa (przy instalacji na panelach dotykowych dostępowych w siedzibie klienta – dedykowany sprzęt) lub po ustalonym okresie czasu
2. Wybór trybu pracy przeglądanie danych/wprowadzanie danych
3. Elastyczność systemu. Praktycznie każda informacja, znajdująca się w systemie kadrowym, może być wyświetlona w panelu www (na etapie wdrożenia i podczas dalszego użytkowania).
4. E-Teczka pracownika, pozwalająca na archiwizowanie i udostępnianie dokumentów kadrowych, zgodnie z rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobem prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 ze zm.). Zgodnie z nimi, akta osobowe powinny składać się z trzech części: A B C.
5. Zgłaszanie przez pracowników zmian w danych osobowych, które po akceptacji działu kadr, trafiają do systemu Symfonia (spójność danych na deklaracjach PIT).
6. Powiadamianie pracowników i kierowników o zmianie statusu wniosków. Możliwość podłączenie zewnętrznego lub wewnętrznego serwera poczty e-mail.
7. Możliwość podglądu wynagrodzeń, drukowanie „pasków wynagrodzeń”, oraz udostępnianie rocznego dokumentu RMUA pracownikom.
8. Udostępniania deklaracji PIT pracownikom (możliwość pobrania deklaracji w PDF)
9. Podgląd kalendarza firmy, ukazującego nieobecności wszystkich pracowników
10. Integracja z systemem Symfonia ERP Kadry i Płace
11. Import akceptowalnych przez system plików „xml”
12. Wykorzystanie osobnej licencji systemu do automatyzacji wczytywania plików, cyklicznie wczytywanie danych w tle lub wczytywanie danych przy otwieraniu programu i możliwość ponownego wykonania w dowolnym momencie, z głównego okna Symfonii Kadry i Płace
13. Pełna spójność danych (bilanse urlopowe, dane kadrowe, dane płacowe)
14. Natychmiastowa zmiana danych uzupełnionych lub poprawionych w systemie Symfonia Kadry i Płace.